Ćwiczenia na łydki

Rozwinięcie partii mięśniowej łydek często sprawia problemy. Łydki często trenujemy podczas wykonywania treningu nóg. Zgrabne i umięśnione łydki to idealne połączenie z odpowiednio wyrzeźbioną sylwetką. Mięśnie łydki składają się z mięśnia trójgłowego, brzuchatego oraz płaszczkowatego. Łydki składają się z czerwonych wolnokurczliwych włókien mięśniowych, które potrzebują większej ilości powtórzeń, aby się rozwijać i mniejszy ciężar podczas treningu. Ćwiczenia na łydki możemy wykonywać w domu, wśród takich ćwiczeń możemy wykonywać wspięcia na palce stojąc czy ośle wspięcia, które są najlepsze na mięśnie brzuchate łydek. Możemy także skakać na skakance co także pomoże nam wyćwiczyć łydki, które staną się smuklejsze i bardziej ukształtowane. Najlepiej ćwiczenia takie wykonywać 2-3 razy w tygodniu, aby były efektywne, a są naprawdę proste w wykonywaniu. Ćwiczenia na łydki oprócz tych co wykonujemy w domu możemy także wykonywać na świeżym powietrzu na przykład uprawiając szybki marsz kilka razy w tygodniu.

 

0 Comments

Add Your Comment: